loading...
سایت تخصصی والیبال
ماهان شیبانی بازدید : 123 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)
خبرگزاری ورزش والیبال : هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال با سه دیدار در گروه یک پیگیری شد و میزان خراسان با شکست شهرداری تبریز به صدر این گروه آمد.

به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نهم لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه با سه مسابقه در گروه یک این رقابت ها پیگیری شد و تیم های میزان خراسان، جواهری گنبد و پیکان تهران برابر حریفان به پیروزی دست یافتند.

در مهمترین و حساس ترین دیدار این هفته تیم های اول و دوم گروه یک این رقابت ها در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند و میزان با شکست سه بر یک شهرداری تبریز، 19 امتیازی شد و به صدر جدول آمد.

میزانی ها در ست نخست 28 بر 26 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 31 بر 29 و 25 بر 15 به پیروزی رسیدند.

در دومین دیدار این هفته لیگ برتر والیبال شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی در خانه والیبال میزبان بازرگانی جواهری گنبد بودند و امتیاز یک ست را از این حریف گرفتند.

نوجوانان والیبال کشورمان که خود را برای رقابت های قهرمانی جهان در سال 2015 آماده کنند، با ارائه یک بازی زیبا در ست سوم در حالی که 22 بر 17 عقب بودند 26 بر 24 به پیروزی رسیدند و در ست های اول، دوم و چهارم در رقابت نزدیکی با امتیازهای 25 بر 18، 26 بر 24 و 31 بر 29 مغلوب میهمان خود شدند.

جواهری با این پیروزی 15 امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول باقی ماند.

در آخرین مسابقه هفته دوم لیگ برتر والیبال در گروه یک تیم های تعاون گنبد و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند. پیکان که هفته پیش در استراحت دو پله سقوط در جدول را تجربه کرد این هفته با شکست 3 بر 2 تعاون گنبد یک پله آن را جبران کرد.

پیکانی ها در ست های اول و سوم با امتیازهای 25 بر 22 و 25 بر 20 مغلوب تعاون شدند اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 18 و 24 بر 22 به پیروزی رسیدند تا با 17 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گیرند.

در گروه دوم این رقابت ها سه مسابقه برگزار شد که تیم های نوین کشاورز، سایپا و متین ورامین بر حریفان خود غلبه کردند.


تیم والیبال سایپا در یکی از دیدارهای این هفته لیگ برتر والیبال در سالن انقلاب کرج میزبان وزارت دفاع بود. وزارت دفاع در این دیدار سه بر دو مغلوب سایپا شد و سومین شکست خود در این فصل را تجربه کرد.  سایپا با این پیروزی 9 امتیازی شد اما جایگاهش در جدول این رقابت ها تغییری بوجود نیامد و در رتبه پنجم باقی ماند.
تیم های متین ورامین و المهدی بندرعباس نیز در دومین مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال در بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان ناصر شهنازی سرمربی تیم آلومینیوم المهدی به رغم میزبانی سه بر یک مغلوب متین ورامین شدند.المهدی در ست نخست 26 بر 24 به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 16 و 25 بر 22 مغلوب میزبان خود شد تا ششمین شکست خود را در این رقابت ها تجربه کند و همچنان با هفت امتیاز در رتبه ششم گروه خود باقی بماند. آلومینیوم المهدی با ترکیب معین رحیمی، فرهاد سال افزون، محمدرضا حسینی پویا، آرش صادقیانی، مجتبی غیاثی، مسعود رمضانی و ناصر رحیمی پناه (لیبرو) به میدان رفت.

بهروز عطایی سرمربی متین ورامین نیز از ترکیب مصطفی شریفات، حسام بخششی، آرش کشاورزی، امیر غفور، آندریاس دیمتری واگس، محمد طاهر وادی و شاهین مفیدی (لیبرو) مقابل المهدی به میدان آورد.
در دیگر دیدارهای این هفته لیگ برتر والیبال در گروه دوم و در خانه والیبال تهران شهرداری ارومیه که صدرنشین و تیم بدون شکست این رقابت ها بود، برابر نوین کشاورز سه بر یک مغلوب شد و با وجود اینکه نخستین شکست خود در این رقابت ها تجربه کرد، صدرنشین گروه این رقابت ها ماند. شهرداری ارومیه به رغم این شکست همچنان در صدر ماند و نوین کشاورز نیز با 13 امتیاز در رتبه چهارم باقی ماند.
لازم به ذکر است پارس مهر فارس در این هفته استراحت داشت.

 

حواشی این هفته به شرح زیر است:

 

این هفته لیگ برتر والیبال دو کارت قرمز و پنج کارت زرد به همراه داشت. اما نکته جالب تر آن اینکه 10 ست دیدارهای این هفته رقابت دو تیم به امتیازهای بالاتر از 25 کشیده شد.

ست های اول، سوم و چهارم دیدار سایپا و وزارت دفاع، ست اول مسابقه متین و المهدی، ست دوم تا چهارم دیدار ارتعاشات و جواهری، ست پنجم جدال پیکان و تعاون (24 بر 22) و ست های اول و سوم مسابقه میزان و شهرداری تبریز.
در ست دوم دیدار شهرداری ارومیه و نوین کشاورز میلاد عبادی پور ملی پوش تیم ارومیه از ناحیه مچ پا مصدوم شد و به بیمارستان منتقل شد و پوریا فیاضی دیگر دریافت کننده ارومیه نیز به علت گرفتگی عضله پا در این دیدار به میدان نرفت.
والریو ورمیلیو پاسور ایتالیایی جدید تیم شهرداری ارومیه در اواخر ست نخست دیدار امروز این تیم با نوین کشاورز در خانه والیبال به میدان آمد.
این بازیکن در ست چهارم به دلیل بحث با سعید شیرود بازیکن تیم نوین کشاورز یک کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد.
در این دیدار اشیایی مانند سکه و درب بطری آب از سوی تماشاگران شهرداری ارومیه آب به زمین مسابقه از سوی تماشاگران پرتاب شد که با تذکر ناظر مسابقه و حضور نیروی انتظامی دیگر تکرار نشد.
در نهایت نوین کشاورز نخستین شکست شهرداری ارومیه را در هفته نهم به این تیم تحمیل کرد.
در ست چهارم بازیکن شماره 12 نوین کشاورز محمد جواد حیدری به میدان آمد که بازی تماشاگر پسندی ارائه کرد و مورد تشویق حاضران قرار گرفت.
دیدار تیم های متین ورامین و المهدی سه کارت داشت که حسام بخششی بازیکن شماره 6 متین کارت زرد دریافت کرد و امیر غفور و آرش کشاورزی نیز به دلیل اعتراض به داور این مسابقه کارت قرمز دریافت کردند که کارت قرمز این بازیکنان اعتراض کادر فنی تیم والیبال متین ورامین را نیز به همراه داشت.
همچنین دیدار پیکان و تعاون یک کارت زرد داشت که فرهاد قائمی آن را از داور اول مسابقه دریافت کرد.
پیکان در این هفته یک پله صعود داشت و شهرداری تبریز دو پله سقوط را تجربه کرد.
فرشاد سعیدی مربی تیم والیبال سایپا در جدال کرج با وزارت دفاع یک کارت زرد از داور اول این دیدار دریافت کرد.
لیبروی تیم والیبال شهرداری تبریز در مسابقه با میزان در سالن مهران مشهد که یک هزار نفر آن را تماشا می کردند، یک کارت زرد دریافت کرد.

 

در گروه یک لیگ برتر والیبال و در هفته نهم این رقابت ها شهرداری زاهدان استراحت داشت و نتایج سایر بازی ها به قرار زیر است:

ارتعاشات صنعتی ایران یک– بازرگانی جواهری گنبد 3

(18 بر 25، 24 بر 26، 26 بر 24 و 29 بر 31)

تعاون گنبد 2– پیکان تهران 3

(25 بر 22، 13 بر 25، 25 بر 20، 18 بر 25 و 22 بر 24)

میزان مشهد 3– شهرداری تبریز یک

(26 بر 28، 25 بر 18، 31 بر 29 و 25 بر 15)

 

رده بندی این گروه در پایان هفته نهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

1-    میزان خراسان 19 امتیاز

2-    پیکان تهران 17 امتیاز

3-    شهرداری تبریز 16 امتیاز

4-    جواهری گنبد 15 امتیاز

5-    شهرداری زاهدان 8 امتیاز

6-    تعاون گبند 6 امتیاز

7-    ارتعاشات صنعتی ایران بدون امتیاز



نتایج کامل دیدارهای گروه دوم لیگ برتر والیبال در هفته نهم به قرار زیر است:
گروه دوم:


سایپا البرز 3 – وزارت دفاع 2
(24 بر 26، 25 بر 18، 27 بر 29، 31 بر 29 و 15 بر 10)
نوین کشاورز 3– شهرداری ارومیه یک
(25 بر 19، 25 بر 22، 22 بر 25 و 25 بر 21)
آلومینیوم المهدی بندرعباس یک – متین ورامین 3
(26 بر 24، 20 بر 25، 16 بر 25 و 22 بر 25)


جدول رده بندی این رقابت ها نیز در پایان این هفته به قرار زیر است:


1-    شهرداری ارومیه 21 امتیاز
2-    متین ورامین 18 امتیاز
3-    وزارت دفاع 13 امتیاز
4-    نوین کشاورز 13 امتیاز
5-    سایپا البرز 9 امتیاز
6-    آلومینیوم المهدی 7 امتیاز
7-    پارس مهر فارس بدون امتیاز


منبع : والیبال فروم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تمامی حقوق این سایت و مطالبش برای صاحب سایت محفوظ میابشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کدهای اختصاصی
    Online User